Otevírám Vám nové profesní obzory

Personální agentura se zkušenostmi od roku 2005

Hledáme cestu

Vašim profesním životem

Dočasné přidělení

Dočasné přidělení pracovníků zaměstnaných agenturou. Krátkodobé i dlouhodobé vykrytí potřebného počtu pracovníků.

  • Potřebujete dočasnou výpomoc?
  • Chcete se soustředit pouze na výkon vašich zaměstnanců a veškerou personální agendu spojenou s jejich zaměstnáváním nechat na spolehlivém partnerovi?
  • Nechcete se zabývat řešením fluktuace či výběrem pracovníků?
  • Chcete pružně reagovat na výkyvy v potřebě zaměstnanců?
  • Máte pevně stanovené počty zaměstnanců v určitých odděleních, ale tento počet potřebujete objektivně zvýšit?
  • Potřebujete zvýšit produktivitu práce?
  • Musíte snížit mzdové náklady, ale máte rezervy v rozpočtu pro oblast služeb?
  • Chcete ulehčit vaší mzdové účtárně, případně nechcete, aby platy určitých zaměstnanců byly ve vaší firmě „veřejně známé“?

Prostřednictvím služby agenturního zaměstnávání

  • pomůžeme řešit i mnohé další situace při potřebě nárůstu či snížení počtu zaměstnanců, například dlouhodobou nepřítomnost kmenového zaměstnance (mateřská a rodičovská dovolená) nebo i kratší nepřítomnost (nemoc, dovolená)

Čím je tato služba pro vás atraktivní

  • přejímáme odpovědnost za personální agendu a zabezpečení všech povinných formalit, zaměstnance přihlásíme k povinným odvodům
  • garantujeme bezchybné zpracování mzdové agendy a včasné vyplácení mezd (zúčtování a výplaty mezd, stravenek, služebních cest, provozních záloh, i poskytnutí pracovních prostředků jako jsou služební automobily, mobilní telefony a podobně)
  • průběžně komunikujeme se zaměstnancem, zjišťujeme jeho potřeby a zajišťujeme poradenský servis
  • zajistíme všechny povinnosti spojené s ukončením zaměstnaneckého poměru (odhlášky sociálního a zdravotního pojištění, evidenční listy důchodového pojištění, zápočtové listy, potvrzení o příjmu a podobně)
  • oprostíte se od starostí spojených s výběrem, vyhledáním a zaměstnáváním pracovníků
  • plusem je velká časová úspora, neřešíte žádné formality ani organizační záležitosti, odpadnou vám jednání s úřady, sníží se náklady na mzdové oddělení a tyto náklady přesunete do oblasti služeb
  • agentuře zaplatíte v poměru ke mzdovým nákladům určité procento, které je minimální s ohledem na poskytnutý servis. Jeho výše je závislá dle náročnosti zpracování a počtu přidělených pracovníků

Kontakty

Adresa:
Anyx s.r.o.
Ringhofferova 115/1
155 21 Praha 5 – Třebonice

Spojení:
+420 734 302 090
         +420 732 423 158
michalec@anyx.cz
         job@anyx.cz
         michalcova@anyx.cz

Fakturační údaje:
Anyx s.r.o.
Ringhofferova 115/1
155 21 Praha 5 – Třebonice
IČO: 28788885
DIČ: CZ28788885

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci a analýze návštěvnosti soubory cookie. Dalším používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich zpracováním, používáním a uchování. Více informací naleznete zde.